2011年12月13日 星期二

Google Search 達人練成法

好多時你都需要 search 啲野,而很多香港人 search 野都鍾意用 yahoo。有啲懶係 pro 既人 (包括我鄙人) 就會話 "用 Google 啦!",而懶係 pro 既鬼佬就會 say "hey! Google it!"



其實用 Yahoo search 香港本地野通常都好過用 google,但若果你想 search 世界性既野,又或者做啲 advanced 啲既 search,其實 google 會好好多,但好多人其實都未係好識用。以下係 Mashable 網站揾到的一篇文章可以助你成為 "Google Search 達人"。我自己最叻其實只識 3招:
  1. 我都幾成日要 search wikipedia 既野,用 google search wikipedia 的方法好簡單,只要係你要 search 既 key words 之后加多個字 wiki,咁 google 就知道你想 search wikipedia 入面既資料啦。
  2. 有時你想 search 下一啲 forum 啲野,但啲 forum 成日都要你 register 先可以 search。其實你可以咁樣打去 google "萬里長城 site:uwants.com" 咁就可以淨係顯示 uwants.com 入面既野啦。(不過有些網站係 set 到唔比 google search 到既)
  3. 有時我想 search 啲教材,譬如係啲老師放上網比同學做既,或者 powerpoint,咁點 search 到呢?因為我知道佢地通常會放啲文件 file 上去,咁我就只要咁 search "國民收入 doc pdf ppt" 訧可以 search 到好多呢啲教材啦!
文章出處:http://mashable.com/2011/11/24/google-search-infographic/ 



沒有留言:

張貼留言

Recommendations by Engageya