2011年6月24日 星期五

難怪啲大陸女生愈來愈難追啦



仲有,依家我終於明白,龔如心點解可以成日紥起孖辮,咁自我投入嘞。以佢嘅身家,佢應該覺得自己靚過哂李嘉欣嗰啲。

3 則留言:

  1. 其實女生都係鐘情於有才氣的男生,但06 普查發現30%以上的女生並無生養任何子女意願,你話係男生不濟比唔到安全感定只因女生收入提高覺得自己靚咗?話時話男生都可因才(財)變靚仔咖。

    回覆刪除
  2. 咁即係好有錢好似四叔咁或者好窮唔知怎就做咗人出來的大部份才考慮生產。哎!苦啦!將來社會面對的問題便多,由於「人囗形態過渡」 demographic transition 香港的「人口赤字」demographic deficit 已經殺到。怎算?

    回覆刪除
  3. 咁見無人答咪自己答返。因量減少咗咁增加質啦。
    要依靠好似你地的教育工作者先得。而家在香港的出生比率,香港人bb比內地人bb的是3:1。香港人!努力!加油。

    回覆刪除

Recommendations by Engageya