2010年10月15日 星期五

『力不從心』的復甦之路

繼日本長期經濟的停滯後,歐美於08年金融海嘯後的復甦亦顯得力不從心,就好像男人最痛的兩種身體毛病 ── 上圖說出了對其中一項。

日本首先在90年代開始已經歷了這『男人最痛』,歐美今次又會如何呢?

歐美在這次力不從心的復甦中,其失業率的狀況令人慘不忍睹!官方數字兩者皆見約10%之高!(未計算那些失業一年以上而退出勞動市場的人,歐美的高福利使這類人應該為數不少)

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&plugin=1&language=en&pcode=teilm020
http://www.tradingeconomics.com/Economics/Unemployment-Rate.aspx?Symbol=USD

失業會否像三十年代大蕭條(美國失業率高至25%)?未必,但美國工作職位正逐步由高收入(銀行、製造業等)職位轉成為低收入職位(零售、個人護理等)。美國經濟一向以消費帶動,試想當勞動收入下跌,即使政府一路泵水又可以點?

試想若你做開間銀行摺埋左,你只可去做佐丹奴因此收入減少,而展望你老本行呢一兩年都唔會翻到身,即使有人話免息借多多錢比你,你會 A)借黎繼續番以前的消費水平? 或 B)有咁耐風流有咁耐折墮,唯有認命節衣縮食駛少d?美國人依家就面對呢個情況,而比以上例子更差的是,佢老哥本身已經爭落周身債!

睇黎日本好快佢老大哥美國會(經濟)『落黎』陪佢啦~

沒有留言:

張貼留言

Recommendations by Engageya